lørdag den 13. august 2011

Børn - Lørdag

Image and video hosting by TinyPic

14 kommentarer:

  1. Fantastisk! Ih, hvor stemningsfuldt :)

    SvarSlet
  2. Elsker elsker elsker idéen. :-) Er desværre ikke så vild med lyset og farverne i rummet.

    SvarSlet
  3. Globus <3<3<3
    Det er et smukt billede, Line!

    SvarSlet
  4. Jeg elsker det! Minder mig om alle sådan nogle drømme man har som barn. Da jeg var mindre sad jeg tit med vores globus og pegede på alle de steder jeg ville rejse hen, når jeg blev voksen :D

    SvarSlet
  5. Lise Wedege: Jeg er meget glad for, at du kan lide idéen. Tak for den konstruktive kritik!

    Louise: Jæs, den er skøn ♥ OG TAK!

    Ida: mange tak :]

    Michelle: Mange tak! Det lyder som et dejligt minde (-:

    SvarSlet
  6. Synes der burde være mere fokus på BARNET og ikke globusen. Jeg tænkte geografi eller afstand, da jeg så billedet. Du burde have lys i pigen i stedet.

    SvarSlet
  7. Jeg er enig med den anonyme over mig (-: Men det er ikke for at være ond, eller noget.

    SvarSlet
  8. Jeg kan sagtens se, hvad I mener, anonym 1 og 2. Men jeg ville ikke sådan vise hendes ansigt, så hun var genkendelig. Det var meget svært, at få hende i så meget fokus. Men mange tak, for den konstruktive kritik (-:

    SvarSlet
  9. Fint billede :-)

    - Linda

    www.underfundigphoto.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Det er et virkelig godt billede. Og det minder mig om dengang jeg var lille og elskede at lede efter lande:-)

    SvarSlet
  11. Hvilket redigerings program bruger du? :-)

    leaolesen.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Linda og Cecilie; Mange tak ♥

    Lea: Lige hér har jeg brugt toycamera analogcolor, men jeg bruger faktisk mest photoscape (-:

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!