tirsdag den 30. august 2011

Kunst - Tirsdag

16 kommentarer:

  1. Kan ikke se hvad der skulle være kunst i en kedelig bygning...

    SvarSlet
  2. Har også svært ved at se kunsten i dette billede? :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tænker at kunsten er at finde kunsten ... hvis I forstår ...

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er et smukt billede, Agnes. Arkitektur og bygningsværker er vel også en form for kunst i sig selv? Bygningen er også høj og sofistikeret. Og den hvide væg gør det mystisk. F L O T

    SvarSlet
  5. Jeg synes, at man forstår årsagen til, at Agnes har valgt det her billede meget bedre, når man har læst, hvad hun har skrevet på facebooksiden - "kunst eller mangel på samme"

    SvarSlet
  6. Jeg synes det er kunst. Kunst er jo mange ting skal man huske. Faktisk rigtig smuk bygning. Sejt! ;-)

    SvarSlet
  7. Havde faktisk forventet mere af dig, Agnes. Men ellers flot billede :)

    SvarSlet
  8. Min tanke med dette billede - og jeg forstår godt jer, der ikke helt har forstået det - er, at der mangler noget kunst på bygningen. Jeg gik forbi der i går og tænkte med det samme, at det var en kedlig væg, men som havde en masse potientale i sig. I København synes jeg ikke, vi er så gode til at udnytte byen i forhold til f.eks. Berlin, hvor der er en masse gadekunst. Jeg håber, I kan se meningen med billedet lidt mere nu.

    SvarSlet
  9. Egentlig burde billedet kunne tale for sig selv... Men trods det synes jeg, at det er et fedt billede. Jeg elsker den tomme, hvide flade midt i de mange ting, der ellers sker.

    SvarSlet
  10. Det troede jeg også, det gjorde, men desværre ikke. Tak for respons :)

    SvarSlet
  11. Der er da ret meget kunst i KBH. Om aftenen laver folk lysshows på bygninger nogle steder i byen :)

    SvarSlet
  12. Jeg synes slet ikke, det er en del af byen, ligesom det er i Berlin. Der er helt klart nogle fede intiativer, jeg ville bare ønske, der var mere :D

    SvarSlet
  13. Wauw, det er fedt! Må indrømme, at jeg ikke lige fattede det i starten, men som jeg læste kommentarerne blev jeg mere og mere vild med billedet. Synes det er genialt fundet på, og et af de mest sigende billeder indtil videre :)

    www.thoughtsinframes.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jeg tolker det som, at muren er lidt kedelig i sig selv, og at man selv skal finde kunsten, eller bruge sin fantasi. Ved ikke om det er sådan, du tænkte det.
    men i hvert fald er det et fint billede. :D

    SvarSlet
  15. Freja; Mange tak!

    Amanda; Det er en sjov måde at se det på - at det er en hvid væg, den står tom, man kan selv lave noget kunst på den. Du kan se mine tanker omkring det i en kommentar længere oppe :)

    SvarSlet
  16. Jeg synes det er et vildt sejt billede fordi det er en gammel detaljeret bygning - og en almindelig hvid væg :)

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!