fredag den 19. august 2011

Stress - Fredag


21 kommentarer:

  1. Superfint billeder, bliver helt stresset af at se det! ;D

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Og sikke en skøn vinkel det er taget fra!

    SvarSlet
  3. Bedste billede indtil videre.
    Du er super sej, Anna! :D

    SvarSlet
  4. Super fedt billede, fanger lige præcis det med at lave 100 ting på engang :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak alle, det er jeg glad for! Jeg var nemlig selv halv-stresset over at tage billedet, fordi jeg netop er startet på efterskole og ikke har haft tid til at tænke så meget over det, men jeg er virkelig glad for, at i kan lide resultatet!

    SvarSlet
  6. DE DER MÜSLI BARER SMAGER MEGA LÆKKERT OG KOSTER KUN 10 KR.!
    -Meega fedt billede btw.:D

    SvarSlet
  7. det der fanger meget godt mine standard morgener. rigtig flot!

    SvarSlet
  8. God ide, min første tanke var bare at det virkede sørgmodigt mere end stresset :)

    SvarSlet
  9. Luna: HAHA, koster de kun en 10'er pr. pakke? For så skal jeg æde nogen flere! - og tak!

    Anonym1: Kender det - og tak!

    Anonym2: Det har du ret i, og det har jeg faktisk også selv tænkt. Men egentlig er det også tit at jeg ender ked af det, hvis jeg har været stresset. Fordi det hele blive så uoverskueligt. Men tak for konstruktiv kritik! :)

    SvarSlet
  10. Good job Anna! :-D

    SvarSlet
  11. fedt fedt fedt! Hvor ser du nuttet ud!
    Ligner en typisk torsdag morgen!

    SvarSlet
  12. Tak Anonym, Ida og Amalie! :-D
    Anna: Tusind tak, og .. tak, hvis man kan sige det. Det er egentlig sjovt, for jeg har slet ikke selv tænkt på billedet, som et morgen-billede, men det er nok havregrynene, der gør, at det kommer til at ligne.. jeg spiser dem bare ofte om eftermiddagen.

    SvarSlet
  13. Bedste billede i denne uge! Yeah!

    SvarSlet
  14. Enig! Sødt billede! :D

    SvarSlet
  15. Tusind tak Mathias, A og Mathilde!

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!