fredag den 23. september 2011

Monstre - Fredag


10 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide at du har tænkt lidt anderledens end de andre (: Billedet kunne godt være mig om morgenen, et rent monster når folk vil vække mig! :P

    SvarSlet
  2. Fedt ! jeg kan vildt godt lide ideen :)

    SvarSlet
  3. Hmmm jeg synes det mangler lidt uhygge eller en eller anden form for stemning i dette billeder - er ellers normalt meget vild med dine billeder (:

    SvarSlet
  4. Godt fundet på! Jeg syntes billedet er uhyggeligt!

    SvarSlet
  5. Tak i 4 :)
    Amanda: Det med et morgen-monster er faktisk også en virkelig god idé!
    Smile like you mean it: Det er jeg ked af du synes - hvordan kunne jeg have gjort det bedre?

    SvarSlet
  6. Fedt billede og fed redigering !

    SvarSlet
  7. God idé med skabet, det må jeg sige!
    Ej, du har lavet det super flot, og det bleeeev Rigmor. Troede det var en joke..

    SvarSlet
  8. Stine: Oh yes, fantastisk idé! Tak! - ja, det gjorde haha! ;)

    SvarSlet
  9. Super billed! Rigtig godt tænkt ;-)

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!