mandag den 24. oktober 2011

Fremtid - Mandag

28 kommentarer:

  1. Hvor er det et fedt billede! Vild med det!:D<3

    SvarSlet
  2. Tusinde tak. Jeg er slet ikke selv tilfreds og det er tager med et lille digital kamera, men jeg har simpelthen været så ideløs

    SvarSlet
  3. Utroligt smukt! Jeg kan personligt rigtig godt lide det. Det passer så fantastik godt til ugens emne. Du ved ikke, hvad der er fremme i horisonten, du må bare tage det med på vejen - det er det, jeg forestiller mig.

    SvarSlet
  4. Hvilket smukt sted

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt lide det - også selvom du måske ikke selv er tilfreds! Jeg kan godt lide, at man kan se så langt frem.. som om vejen bare fortsætter. Træernes skygger er også flotte.

    SvarSlet
  6. Virkelig fed fortolkning! Også fordi der er helt lyst i enden som om alt kan ske!

    SvarSlet
  7. Virkelig fint billede! Det ukendte ved fremtiden, har du fået rigtig godt med i billedet:)
    Motivet er flot - rigtig godt tænkt:)

    SvarSlet
  8. Rigtig, rigtig godt, Maya! Så enkelt, men alligevel er fremtid min første tanke :-)

    SvarSlet
  9. super super super fedt billede Maya! :D

    SvarSlet
  10. Så smukt, og godt fortolket! Du har ingen grubd til at være utilfreds!

    SvarSlet
  11. Det er vildt flot og godt taget! elsker det lys der kommer imod en :-)

    http://vgmk-tine.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Livets vej? Smukt billede.

    SvarSlet
  13. Det er virkelig et flot billed og det passer så godt til ugens emne! (:

    SvarSlet
  14. Det er så rart at i faktisk alle sammen har forstået det :)

    SvarSlet
  15. I starten kunne jeg overhovedet ikke se hvad det havde med fremtiden at gøre. Men jo mere at jeg kigger på billedet, så forstår jeg det bedre. Det kan fortolkes på mange måder. At man går mod lyset, kan jo betyde livet efter døden. Det kan også betyde at man ikke ved hvordan ens fremtid ser ud, man skal bare blive ved med at bevæge sig fremad. Rigtig skønt billede!

    SvarSlet
  16. Mega fedt!
    -Louise
    musicslikelove.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Maya, hold nu op med at sige at du ikke er stolt af dine billeder. De er virkelig flotte, og du behøver slet ikke undskylde for noget som helst. Det er et svært emne, og dit billede er virkelig fint. Jeg tænker at de mennesker man kan se for enden symboliserer nye venskaber. Der er også en ret drømmeagtig effekt over billedet.. er det tåge? men i hvert fald kunne det betyde en uvished = man kender ikke sin fremtid.
    Det er rigtig flot, Maya(:

    SvarSlet
  18. Jeg er ikke helt så vild med det som jeg har været med de andre billeder, synes det virker lidt trist. Hvis du havde taget det med det kamera du plejer at bruge kunne det sikkert give det lidt mere glød. Alligevel et meget sødt billede og god fortolkning :-)

    Anna :-)

    SvarSlet
  19. Jeg synes at billedet er en god fortolkning af fremtid og jeg kan godt lide det. I nogen sammenhænge forbinder jeg også en lang uendelig vej med træer i siden, med fremtid.

    SvarSlet
  20. Virkelig en flot fortolkning! Hvad mon det er forenden af træerne? Ej, det godt! :D

    SvarSlet
  21. gud hvad bliver men træt af at høre på dit 'jeg synes ikke det er godt, jeg kan ikke tage billeder, jeg er jo ikke prof' dårlige undskyldninger for at du ikke kan tage gode billeder.

    SvarSlet
  22. Kunne ikke have gjort det bedre selv. Spot on fortolkning!

    SvarSlet
  23. Anonyme; Jeg skriver bare at jeg ikke er tilfreds med mit billed, men du kan bare lade vær med at læse det hvis det er

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!