fredag den 16. december 2011

I mit es - Fredag


10 kommentarer:

  1. Søøøøøøøøøøøøøøøøde piger! <3 og sødt billede da!

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt, at I tog 'Stille!' t-shirtene på! Billedet får lidt mere charme af det :)

    SvarSlet
  3. er vild med billedet! skønne barometer piger! :)

    SvarSlet
  4. Det er da genialt, stemningen er helt på plads :-)

    SvarSlet
  5. Jeg forstår den følelse godt! Det er virkelig et hyggeligt billede. Virkelig godt!

    SvarSlet
  6. Jeg synes billedet er lidt kedeligt på en måde? Kan ikke sætte fingeren på det, men der mangler et eller andet! ;).

    SvarSlet
  7. Jeg kan som sådan sagtens fange stemningen og meningen i billedet!... MEN jeg synes dog ikke, at det viser de helt store fotograferings-kundskaber. Det er for mørkt, rystet, uheldig beskåret og lyset fra flammerne er alt for hvidt...
    Du tager ellers fine billeder!!! Dette kunne bare være en tand bedre udført på de ovenstående områder.
    :-)

    SvarSlet
  8. Tak alle. :-)
    Tak for konstruktiv kritik Sofia. Jeg er faktisk helt enig i, at det ikke er helt godt nok. Vil også give Ida ret i, at der mangler et eller andet. Sådan havde jeg det også fuldstændig, da jeg postede det (Det kan Rita bekræfte mig i).. Vi prøvede med nogen sæbebobler og noget, men det gik ikke rigtig op i en enhed. Sofai, jeg synes nu ikke, det er rystet, og er selv tilfreds med beskæringen - hvordan ville du synes, den var passende? Men giver dig helt ret i, at flammerne er for hvide. :-)

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!