lørdag den 14. januar 2012

Pusterum - Lørdag


25 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er det et fantastisk billede! Er helt forelsket i det! meget imponerende! :) Hvor er du dygtig!
    Tag meget gerne et kig forbi, det ville gøre mig glad :)
    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wow, et helt fantastisk billede! :D

    Jeg elsker virkelig at følge jeres blog! :)

    SvarSlet
  3. ÅH! Hvor er det flot, Annamus!

    SvarSlet
  4. Fantastisk! Jeg rider også, så ved præcis, hvad det handler om :-)
    Der er smukt!
    Knus
    annakjacobsen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Uh elsker det her billede!
    Vil glæde mig hvis du har lyst til at smutte forbi min blog ;-)
    http://trehundredefemogtres.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Tusind, tusind tak hvor er jeg glad for jeres kommentarer!

    SvarSlet
  7. Virkelig flot billede!
    Man kan tydeligt mærke stemningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, tusind tak Camilla :)

      Slet
  8. Sikke dog et fantastisk smukt billede! Jeg elsker måden hvordan farverne er fordelt.

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot - kontrasten er ubeskrivelig smuk! Fedt fortolket, Anna!

    SvarSlet
  10. Hvor er det billede bare smukt!

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog inspirerende.
    Emma
    http://emma-holmgaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Hvor er I bare dygtige - allesammen! Det er simpelthen sådan en fantastisk blog I har fået stablet sammen. Inspirerende, spændende og fyldt med gode input. Super godt arbejde.

    Det her billede er bare skønt og sikke en stemning, sikke et pusterum! Jeg tror alle hestepiger kender den følelse - jeg har også en (fjord)hest og hvor er det dog befriende og rart! Ej, alt i alt er det et rigtig godt billede. Både stemning, lys og farver er fanget rigtig godt :)

    SvarSlet
  13. Tak alle 7!
    Cæcilie: tak fra os alle! Og tak, jeg er glad for, at der er nogen, der kan relatere til billedet :-)

    SvarSlet
  14. Kærlighed mellem en hest og rytter er bare det bedste. fantastisk billede!

    SvarSlet
  15. Smukt billede! Det ser helt professionelt ud. Selv er jeg lidt bange for heste...

    SvarSlet
  16. det er et meget smukt billede det må jeg nok sige, jeg elsker dine billeder Anna de er så enkle men alligevel med så mange detaljer... :)

    knus Alberte
    www.albertehyphen.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Ih jeg er forelsket!

    SvarSlet
  18. Waw Virkelig flot billed!!

    SvarSlet
  19. Tak!
    Tak Alberte, det er jeg virkelig glad for!

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!