mandag den 5. marts 2012

Inspiration - Mandag

12 kommentarer:

  1. Musik er og vil altid blive en smuk inspirations kilde!
    Meget smuk fortolkning :-)

    Kys herfra

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun erklære mig enig. Musik er den ultimative inspirationskilde. Smukt, Edith!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  3. Smukt og inspirerende billede!

    kram

    SvarSlet
  4. Virkelig fedt, at det er sangen Because, for Lennon selv blev inspireret af Mozarts "Moonlight Sonata" Yoko sad og spillede "Moonlight Sonata" på klaver, og han spurgte om ikke hun kunne spille noderne omvendt.
    Musik er virkelig inspirerende, og jeg elsker dit billede! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tænkte jeg faktisk også på da jeg tog billedet!
      Tusinde tak :-)

      Slet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!