lørdag den 14. april 2012

Svaghed - Lørdag


22 kommentarer:

  1. Virkelig godt billede Anna!

    SvarSlet
  2. Jeg forstår det ikke helt?
    Men det er super godt lavet!

    SvarSlet
  3. Da vi så regnbuen ud af vinduet, styrtede vi ned af trappen og ud for at tage billeder af den. Det må være at have en svaghed for regnbuer. :-)

    SvarSlet
  4. Troede I havde en svaghed for at slikke regnbuer XD

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvem vil ikke gerne smage på en regnbue?

      Slet
    2. Det er nu ingen hemmelighed at det vil jeg! :P

      Slet
  5. Haha, svaghed for regnbuer. Rigtig fint Anna. :)

    SvarSlet
  6. Fedt billede Anna! Regnbuer er også altid så flotte og magiske på en måde! :-)

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Amanda! Ja præcis :-)

      Slet
  7. I har en svaghed for at slikke regnbuer. Forståeligt.

    mysticwonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Super smukt billede!! Regnbuer er så eventyrlige, alle de der farver der kan komme ud af grå vjer og regn, har også altid fascineret mig ;)

    knus Alberte
    www.albertehyphen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det kan jeg godt forstå. :-)

      Slet
  9. Jeg tænkte det som om du havde en svaghed for regnbueis! Men sødt billede :-)

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!