søndag den 17. juni 2012

Køn - Søndag


8 kommentarer:

  1. Fed billede, men hvad er "kønnet" i det? :)

    SvarSlet
  2. Fedt!

    Kan man ikke længere læse din blog Maya? (:

    SvarSlet
  3. Super fed fortolkning Maya!

    BM - blå er jo en "drengefarve" og rød en "pigefarve".
    Jeg lyder jo som da jeg gik i 3. klasse.. men ja.

    SvarSlet
  4. Flora: Tænkte også lidt på farverne, men jeg synes det ligner lilla! xD

    SvarSlet
  5. Super fedt billede! Jeg kan godt lide at det ligner at hænderne danner et hjerte? Fed fortolkning! :-)

    SvarSlet
  6. Det er rigtig :) Det kom jeg også til at tænke på da jeg havde skrevet det..

    SvarSlet
  7. Virkelig flot og kreativt fortolket! Jeg elsker måden hænderne på en måde "anstrenger" sig hvis man kan sige det...

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!