søndag den 10. juni 2012

Parafrase - Søndag


18 kommentarer:

  1. James Blake! :)
    Rigtg fint fortolket Maya. Kunne med det samme se hvad det var!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bene. Jeg er glad for at du kan lide det :)

      Slet
  2. Blev nød til at søge James Blake på google billeder... Men nu synes jeg det ligner ret meget :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du synes det ligner. Det var ret svært at få farverne til at passe

      Slet
  3. Pisse sejt billede!!
    Xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Gud hvor er dt flot, James Blake helt klart!
    Hvo er du bare dygtig!

    Olga

    SvarSlet
  5. Det er så fedt!
    Jeg kunne straks se, at det var James Blake :)

    SvarSlet
  6. Tænkte også James Blake med det samme. Hvor er det godt!

    SvarSlet
  7. Kender ikke James Blake, men jeg kunne alligevel med det samme se, at det var ham! Good work!

    SvarSlet
  8. Sjovt, jeg har taget et billede der ligner næsten på en prik! - også inspireret af James Blake! vildt fedt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt, er der et sted jeg kan se dit? :)

      Slet
  9. For..Elsket...
    Fantastisk billede!! Forguder også James Blake, og det her billede er virkelig uber nice !

    -----------------------------------------

    http://silkesparanoia.blogspot.dk/

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!