onsdag den 22. august 2012

Forventning - Onsdag

Photobucket

10 kommentarer:

  1. Fed fortolkning Line. Vi kender vidst alle det med at have sommerfugle i maven af ren og skær forventning :) Dog synes jeg det er en smule ærgerligt at den ikke sidder i midten, i forhold til navlen. Men det fungere helt sikkert stadig, tommel op! :D
    - Forresten tænkte jeg på om det går fremad med min gave, for det er ved at være længe siden i skrev at den var på vej, men at der stadig kunne gå lidt tid. Og jeg har hellere ikke fået svar på min mail. Jeg venter med en masse sommerfugle i maven d:

    Hipandfriends.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak fo den konstruktive kritik, det er virkelig skønt!! Og vi er somend stadig i gang med at skrive, klippe og klistre - det er vildt svært at få syv mennesker til have tid og overskud til at få det gjort, og når der så kommer skolestart ind over nu! Vi beklager mange gange - men den skal nok dukke op snarest muligt, det lover jeg! (:

      Slet
  2. Virkelig god fortolkning :)

    SvarSlet
  3. Omg jeg vil have sådan en tatovering! hahaha hvor er det cool! Elsker det!

    SvarSlet
  4. SÅ FEDT LINE! Du er så dygtiiiiiiiiiiiig

    SvarSlet
  5. Det er spændende at se, hvordan du udvikler dig.
    Du er blevet sindsygt dygtig.

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!