søndag den 12. august 2012

Paranoia - Søndag


6 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt idéen. Men jeg synes ikke, at den er helt så gennemført, som den kunne være.

    SvarSlet
  2. Jeg er nok lidt enig med Sonja. Synes omgivelserne er lidt forvirrende (eller måske er det bare mig der er dårlig til at genkende ting i mørket). Skyggen kunne også have haft en lidt mere menneskelig form. Men ellers en fed idé :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lige på det igen.... Skyggen ser nu ud som en alien. Jeg er skræmt!

      libro-vitae.blogspot.com

      Slet
  3. Skal det forrestille skyggen af en engel, eller er det bare mig?

    SvarSlet
  4. Sonia: Jeg synes det ligner en hånd, der griber ud efter en.

    SvarSlet
  5. Jeg blev lige fast læser!:D hehe. Alle billederne her på bloggen er super awesome! Elsker også dette.. Ved ikke hvorfor, men.. Synes bare det beskriver 'paranoia' så godt!

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!