tirsdag den 16. oktober 2012

Vildskab - Onsdag

Photobucket

9 kommentarer:

  1. Okay tre ting:
    1. Jeg elsker, elsker, elsker din striktrøje!!!
    2. Vidunderlig fortolkning på vildskab, hvor har jeg bare tit haft lyst til at løbe ud i en skov og skrige så højt jeg kunne! Skønt tænkt.
    3. Hvor er tirsdagsbilledet blevet af...?

    SvarSlet
  2. 1. Det gør jeg /virkelig/ også!
    2. mange tak (-:
    3. Andrea er på ferie, og har haft nogle problemer med at få internet - det skal nok komme! ;-)

    SvarSlet
  3. Såååå fint billede!

    Knus Luka

    SvarSlet
  4. perfekt fortolkning. Ligenu er der intet jeg hellere ville end at løbe ud i en skov og skrige og råbe. det eller - at være en fugl så jeg kunne skide på et par mennesker. (ikke for at få denne kommentar til at lyde som en selvoptaget unge der ikke tænker på andre end sig selv, overhovedet ikke!)

    ps. hvor er striktrøjen fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak! Jeg synes bestemt ikke det var selvoptaget (-;
      Jeg ved det faktisk ikke hvor sweateren er fra, jeg tror jeg har bøffet den fra enten min moster eller mor engang

      Slet
  5. Hvor er det fint, altså! De små, farvede blade er lige prikken over i'et :)

    SvarSlet
  6. I mit hoved er de krummede fingre klør, hæh, men det er et rigtig godt billed, jeg kan godt lide farverne.

    SvarSlet
  7. Det er et virkelig fint billede!
    Jeg tror jeg ville have taget det så man kunne se dit ansigt, for jeg kan ikke helt se vildskaben i det! Måske et vildt ansigtsudtryk ville få det til at se vildere ud i mine øjne!

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!