torsdag den 15. november 2012

Hjem - Torsdag


15 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Simpelthen fint. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige, jo - jeg synes det er fedt at det er rektangulært, og ikke i standard størrelse, så på den måde er det noget nyt. Desuden er kontrasten rigtig fin, mellem træerne, det fine hvide skilt og bygningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Sørine :) Det er en del af et panorama, så det fik en sjov form.

      Slet
  2. Det perfekte facebook-cover! Den bedste efterskole og et rigtig godt billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja, det kunne man godt bruge det til! Enig - og mange tak :)

      Slet
  3. Jeg kan lide det!

    SvarSlet
  4. Forstår det totalt, min efterskole er også mit hjem nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for, at du kan relatere til mit billede :)

      Slet
  5. Synes det er virkelig fint og sødt, at du har taget efterskolen som hjem. Det her billede fortæller virkelig "mere end 1000 ord" og jeg elsker kontrasten fra den "mørke" skov til den hvide bygning og det hvide skilt. Flot fanget!

    SvarSlet
  6. Det er jo ikke inspirerende, du er ikke sej fordi du går på efterskole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det handler da ikke om at være sej. Det er mit hjem og min fotografiske fortolkning af emnet - det er dét, det handler om :)

      Slet
  7. Hej Rita.

    Mit navn er Daniel Lilja Frykman og jeg er PR-ansvarlig for Brejning Efterskoles Elevforening.
    Jeg har i længere tid ledt efter en ny "header" til elevforenings hjemmeside og jeg tænker at dette billede ville være meget passende som header.

    Har du mulighed for at beskære det til 920 × 180 pixels, 920 kan der gåes på kompromis med (920>880) men ikke de 180.
    Du skal være mere end velkommen til at smide dit signatur på billede inden du sender det.

    Hvis du vil dette så send billede det frykman@spejder.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for interessen Daniel :)
      Har sendt dig en mail.

      Slet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!