torsdag den 1. november 2012

Stråle - Tordag


8 kommentarer:

  1. Du gør det endnu en gang Rita!!

    SvarSlet
  2. Flot flottere (Flottest), Foresten vilke obejektiv er det du har?

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange tak! Har et helt indlæg om mit fotoudstyr her;

      http://helloimshi.blogspot.dk/2012/08/equipment.html

      Slet
  3. Smukt billede :) Jeg synes det er ret sjovt at jeres billeder (næsten) ligner hinanden ved det her emne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Johanne! Ja, vi har godt nok tænkt meget i samme baner :)

      Slet
  4. Den her er ikke møntet på dig, Rita, mere ment som noget alment konstruktivt kritik.
    Al respekt til jer alle; virkelig! Fedt projekt - nyskabende og kreativt. Men desværre synes jeg I er faldet lidt af på det sidste. Billederne har været meget frikantede og bogstavelige. Fair at man ind i mellem ikke orker eller at det simpelthent ikke er faldet én ind - og jeg ved at I alle har travlt; du, Rita, går på efterskole og det ved jeg Anna også gør. Line og Agnes har travlt med gymnasiet.
    I er stadig mindst ligeså dygtige og I gør jo det her af lyst og ikke fordi det er jeres pligt at tilfredsstille over 1200 læsere. Det er godt at se at I stadig har gåpåmodet til at fortsætte. Det er det virkelig, men jeg savner noget nyt - noget mindblowing om man vil.

    Mange kram til jer alle

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, dejligt med noget konstruktivt!
      Jeg er 100% enig i, at engagementet er faldet meget på det sidste med hensyn til projektet. Det skyldes - som du selv nævner - efterskole, gymnasier, niendeklasses-pres og bare mangel på tid og overskud. Vi synes alle sammen, at det er vildt ærgerligt, at det skal gå ud over projektet. Men vi ser ingen anden mulighed end at fortsætte med det i den retning, som vi gør - altså at blive ved med at holde det kørende -, til vi er kommet over vores ret uengagerede og uinspirerende periode. Jeg tror der kommer mange af de tider for alle, men vi må bare forsøge at give bloggen et ekstra spark, så vi ikke taber nogle følgere, der synes, at der mangler noget nyt.

      Knus

      Slet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!