tirsdag den 4. december 2012

Naturlig - Tirsdag


16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er jeg glad for du synes! Tusinde tak, Anne.

      Slet
  2. det er virkeligt smukt og sødt, jeg misunder virkeligt dine over-lækre-foto-skills! Du er så cool, så cool:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Årh, hvor er du bare søøød :)

      Slet
  3. Smukt, smukt og atter smukt :)

    ps. I har ikke rettet Ugens Emne: "geometri" til "naturlig"?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og atter tak :)

      Nej, det skal vi nok skyndes os med.

      Slet
  4. Wooooooooow, hvor er det flot! Er du gal? Det er jo virkeligt fantastisk!

    Et af de fineste billeder jeg har set

    Olga

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Wow, tusinde tak! :) Det er jeg virkelig i hopla over.

      Slet
  5. Rigtig flot billede! Jeg synes dog, at det er lidt for redigeret, og ser derfor ikke helt så naturligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er pudsigt... Det er faktisk slet ikke særlig redigeret :) Det var bare en vildt smuk sommerdag, dengang billedet blev taget. Men tak!

      Slet
  6. Vildt, vanvittigt smukt! synes dog fingrene er lidt overeksponerede. Elsker bokeh-effekten

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj mange tak! Du har ret i det med fingrene.... Tak for konstruktiv kritik :) Det er dejligt!

      Slet
  7. Virkelig flot! Er dog enig med anonym, det får fingrene til at se kunstige og hvide ud :) Elsker dog dit billede, det er vildt smukt og minder mig om sommer og sol!

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!