onsdag den 12. december 2012

Portræt - Onsdag

Photobucket

10 kommentarer:

  1. Smukt.


    bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er et virkelig skønt billede af din veninde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det synes jeg også ^_^

      Slet
  3. Oh god oh god oh god oh god
    It's the one and only, isn't it?
    Isn't it, IDA Linselus TYCHSEN?
    -endda med Brejning tørklæde!
    Ufattelig smuk blond pige!

    Og til dig Line: Billedet er virkelig lækkert, jeg kan specielt godt lide at hun er så skarp mod baggrunden hvor alt er sløret.
    Og at bilerne i baggrunden er blevet til farvede lyspletter er virkelig fint!
    God arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, juhuuu!

      Mange tak! Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til det før jeg fik det sat ind på min computer, så det er helt tilfældigt ;-)

      Slet
  4. Du har fanget hendes smil rigtig god! :))

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!