lørdag den 22. december 2012

Vægtløs - Lørdag


15 kommentarer:

  1. Hvor er det godt tænkt, vildt fedt fortolket! ;-))

    SvarSlet
  2. Mulle, du lækkeeeeeeeeeeeer
    Hilsen Loui

    SvarSlet
  3. Ja ja ja ja, ihhhhhh hvor er det fedt! Elsker det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sille og Emily, tusind tak altså - er glad for, at det rammer!

      Slet
  4. Hvor er det genialt tænkt, og elsker hendes position! Vildt flot, og virkelig passende til emnet! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak Sophie. Omkring positionen prøvede jeg også alt muligt forskelligt, og havde vildt svært ved at beslutte mig for, hvilket billede jeg skulle vælge, så er glad for, du kan lide denne!

      Slet
  5. Virkelig flot billede, men den blå snor ved kælken er lidt fail ;-)

    annafriemann.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan du mener den failer. Men jeg burde nok have beskåret billedet en lille smule mere i venstre side, er det det, du mener?

      Slet
  6. Hej Mecklenburg
    Det er mega fedt billede. Var det Anders der gav dig inspirationen? Jeg kan godt lige det.
    Glædelig Jul og godt nytår
    Kram og knus fra du ved hvem, jeg er sådan lidt den enste der kalder dig dette awesome navn (lige med undtagelse af anne der er med på den en gang imellem(hvilket jo er syndt da det som sagt(eller ikke sagt men skrevet(Ej du må alså undskylde jeg sådan ødelægger dit fine bilede med sådan en lorte kommentar(men jeg kan virkelig godt lide det, jeg synes det er fantalastisk)det vil jeg prøve at lad være med for fremtiden)for det stå jo lige ovenover)et awesome navn)
    (jeg savner dig)
    (Endnu en gang undskyld)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahhaha, du er crazy, og jeg kan på ingen måde finde rundt i dine paranteser! Savner også dig. Og tak!
      Knus

      Slet
  7. Uhaaa så fin du er, og flot trøje iøvrigt.
    P.S. jeg er ikke med på Mecklenburg (eller stor borg for den sags skyld)... Du er jo Anna Banana.
    - Anno

    SvarSlet
    Svar
    1. DU er fin Anno, og har også en flot trøje høhø. Og tak, foretrækker det klart.
      kys

      Slet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!