onsdag den 19. december 2012

Vægtløs - Onsdag

Photobucket

6 kommentarer:

  1. Måske lidt for enkelt til hvad den kan bære - men så igen. Det er et meget flot billede.

    SvarSlet
  2. Jeg synes virkelig det er smukt. Det at billedet næsten ligner en tegning fra en skøn børnebog gør, at billedet virkelig får liv, selvom det er så enkelt. Når jeg kigger på det, ser jeg alt og intet + så er det jo en perfekt fortolkning af vægtløshed!
    Efter min mening har du gjort det igen ;)

    SvarSlet
  3. Jeg tænker sådan på Coldplay og deres sang Yellow, jeg synes virkelig det er et fedt billed. Især fordi jeg selv har været i tvivl om hvorvidt det er muligt at fange de små blinkende lys på himlen med et almindeligt dødeligt kamera, nu har jeg et stativ, så jeg vil prøve at give det et skud! Det er virkelig et fint billed.

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!