torsdag den 25. august 2011

Modsætninger - Torsdag


30 kommentarer:

  1. Igen - fin ide :)
    - men mere effektfyldt med en babyhånd :d

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Super fint billede, virkelig!! Det bedste denne uge :-)

    SvarSlet
  4. mathilde - tak! :-) jeg havde ikke lige en babyhånd til rådighed, desværre, men jeg kan sagtens se hvad du mener!

    claudia - tak søta! <3

    SvarSlet
  5. Lyset er rigtig fint, synes jeg! Også ideen, naturligvis :)

    - Helena
    Hersidderjeg.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Wauw det er rigtig smukt med skyggerne! :-) I er bare så kreative allesammen!

    fridaml.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Enig med Mathilde, men en virkelig fed idé! Godt tænkt! :-)

    SvarSlet
  8. genialt! :D

    xx frida

    fridascircus.blogspot.com

    SvarSlet
  9. smukt, bare gennemført smukt.

    SvarSlet
  10. Endelig en godt billede!

    SvarSlet
  11. er vild med det!

    SvarSlet
  12. Så skønt billede - der er noget fredfyldt og roligt over det .. :-)

    xx

    SvarSlet
  13. herligt billede. Det får mig til at savne min morfar :D

    SvarSlet
  14. Wow, hatten af for det billede! Jeg kan faktisk bedre lide at det ikke er en babyhånd (jeg læste de andre kommentarer). Jeg kan bedre lide idéen om ung-gammel, som jeg synes er vist rigtig godt her! ;)

    SvarSlet
  15. Jeg er helt vild med billedet - det er rigtig flot og god betragtning af modsætninger! :-)

    SvarSlet
  16. Fantastisk billede og fantastisk idé!

    SvarSlet
  17. Super godt billede! Du er helt klart den bedste til det her! Respekt til dig min kære.

    SvarSlet
  18. VILDT fedt billede! det bedste indtil videre ;) Men som Mathilde sagde; mere effektfyldt med en babyhånd!

    http://www.vgmk-tine.blogspot.com/

    SvarSlet
  19. Det ville også være vildt fedt, hvis de holdt i hånd, eller sådan noget! :D

    SvarSlet
  20. Jeg synes, det er et fantastisk billede. Meget enkelt, men super godt.

    SvarSlet
  21. jeg kan godt lide at det er sådan overbelyst på den hvide baggrund. God idé.

    SvarSlet
  22. TUSINDE MILLIONER TAK ALLE SAMMEN! :-)

    SvarSlet
  23. OMG OMG OMG ELSKER DET!

    SvarSlet
  24. Så sødt et billede :-)

    SvarSlet
  25. meget smukt billede!
    fedt at du har brugt hænder,
    det er som om der ligger ret meget i det.

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!