lørdag den 3. september 2011

Kunst - Lørdag

Photobucket

18 kommentarer:

  1. Ehhh .... okay, ikke det bedste jeg har set. Sætter ikke så mange tanker i gang. Sorry Line!

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide det!

    /nieren-clara.blogspot.com

    SvarSlet
  3. virkelig fedt, det får en til at tænke på et kalejdoskop, det er jo genialt!

    SvarSlet
  4. Jeg kan faktisk rigtig godt lide det.. Meget endda!

    /Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fedt billede! Det er cd'er man kan se, ikk'? :-)

    // ffryd.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt.

    swinglifeawayxo.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Kalejdoskop, fedt lavet! Passer til bloggens navn, jo! ;)

    vgmk-tine.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg elsker virkelig den her blog. Men må sige at jeg syntes det her billede er sådan lidt kedeligt! (Begrund af farverne og jeg syntes ikke det er kunst) Men jeg elsker virkelig alle dine andre billeder!!! :D

    Du er fantastisk Fotograf!

    SvarSlet
  9. Hvor er det et sødt billede, Line! Synes dog ikke det er 'dynamisk' nok til at gå under emnet kunst, men man kan jo ikke vinde hver gang, vel!?

    Hvordan gør du det der med kalejdoskop-effekten? Det ser jo vildt(!) fedt ud!

    - www.vitalucille.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Super fin blog du har dig! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Jeg følger allerede dig, ville være dejligt hvis du gjorde gengæld!

    //triflesandgiants.blogspot.com

    xoxo

    SvarSlet
  11. Elsker at det ser ud som om man kigger igennem et kalejdoskop! Super god idé.

    simplemusiic.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Det er sådan et kalejdoskop ser ud. En masse små dimser, man sætter sammen så det danner noget man imiddelbart ikke aner, hvad er. Fucking fedt!

    SvarSlet
  13. kan ikke finde kunsten.

    SvarSlet
  14. Synes det er fint, at musik igen er kunst. Men det sorte ude i siden er ikke så fedt

    SvarSlet
  15. Fin blog du har dig :)
    Kig gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  16. Det er ret kedeligt ..

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!