torsdag den 22. december 2011

Jul - Torsdag

18 kommentarer:

  1. Fedt fortolket, Andrea. Jeg kom til at tænke på 'Stjernen over Betlehem', og hvis det er meningen, så er det en fantastisk fortolkning. Væk med al den juletravlhed og gaveræs, men du får os til at tænke på hvorfor julen egentlig er her. Elsker det!

    SvarSlet
  2. Wow. Det er et fantastisk billede!

    SvarSlet
  3. Minder mig om *et barn er født i betlehem' SÅ FLOT!

    SvarSlet
  4. Åååh, hvor genialt og anderledes!! Virkelig smukt. :-)

    SvarSlet
  5. Virkelig flot billede. Kom til at tænke på Stjernen over Betlehem, julenat hvor Jesus blev født. Elsker detaljerne med "sne" - fed fortolkning! :)

    SvarSlet
  6. Wau, hvor er det flot, Andrea!

    SvarSlet
  7. Hold da op et godt og smukt billede! Farverne er virkelig smukke!
    Kommer også til at tænkte på stjerne over Betlehem. :)

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig fedt billed og det passer perfekt til jule temaet d:
    For det første med stjernen over Betlehem, men også fordi der er så mange julehistorier om en stjerne, julestjernen, som hjælper og opfylder ønsker.

    SvarSlet
  9. Ligesom der er nævnt i de tidligere kommentarer minder det rigtig meget om stjernen over Betlehem. Hvilket er totalt flot efter min mening. Super fedt billede!

    //malou.

    //http://liifebyme.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Fantastisk billede! Elsker farverne

    SvarSlet
  11. Wauw, det er virkelig smukt. xx

    SvarSlet
  12. Tusinde tak alle sammen!
    Fotografiet er taget af nogle skyer, og så har jeg lagt stjerner/sne ind over. Jeg er oprigtig glad for at i kunne fornemme noget Bethlehem stemning over billedet :) Dejligt! Det var nøjagtig hvad jeg ville med billedet. Glædelig jul - jeg håber i nyder den i fulde drag.

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!