onsdag den 21. december 2011

Jul - Onsdag

15 kommentarer:

  1. ÅRH! Det billed beskriver fuldkommen mit humør!
    Ingen sne, ingen jul.. Fedt formuleret Edith!!

    SvarSlet
  2. Enig med Luna! Det er et fedt "budskab", som repræsenterer meget godt hvad dette års vinter har været præget af nemlig masser af regn og ingen sne! Som Luna sagde flot formuleret!

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog fint, Edith!

    SvarSlet
  4. nice billede. jeg ved det er en gentagelse, men det billede understreger virkelig situationen! ingen sne...

    SvarSlet
  5. Edith, du har lige formået, at vise hvorfår jeg ikke er i julestemning i år, (selvom jeg ikke kan fordrage sne!)

    SvarSlet
  6. Hvor er i bare søde! Jeg var virkelig i tidspres, og regnede slet ikke med at billedet ville blive taget så godt imod!

    SvarSlet
  7. Så meget også min jul i år!

    jul uden det er rigtig jul - uretfærdigt, da jeg ellers plejer godt at kunne lide julen.

    SvarSlet
  8. Anna er du fra the Julekalender? xD

    Ej, mega godt billede, det repræsenterer virkelig det der "ingen julestemning" humør, selv om jeg faktisk selv er meget juleglad i øjeblikket ^.^

    SvarSlet
  9. Det er jeg glad for at du synes, tak :-)

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!