lørdag den 25. maj 2013

Beskriv dig selv to år efter - Lørdag















Jeg ligner stadig mig selv, har stadig krøllet hår, lytter stadig til musik, vil stadig gerne nå det hele på den halve tid, tager stadig billeder og snakker stadig for meget. Men nu løber jeg også gerne 90 km om måneden, nu tager jeg helst sort og hvidt tøj på, nu laver jeg helst min mad selv fra bunden, nu kigger jeg meget i kunstblade, nu er jeg blevet mere mig og alligevel ikke, nu går jeg op i skolen, nu hører jeg podcast og nu bruger jeg gerne mine aftener på at kigge i kogebøger. Der er sket så meget i de sidste to år, men nu hvor jeg skal komme i tanke om det hele, synes alt stadig som det var dengang. Dog er der ingen tvivl om at Kalejdoskopiske har været med til at forme mig og gøre mig til den jeg er nu. Ikke kun med billederne men også med de helst fantastiske venskaber bloggen har ført med sig. Nu hvor det er slut, er det jeg allermest vil savne, fællesskabet bag bloggen.

6 kommentarer:

  1. http://annsofey.wordpress.com/

    Cool blog - er lige startet med følge den men glæder mig allerede :D

    please tjek min ud :D

    SvarSlet
  2. Jeg forstår ikke helt. Er det med vilje der ingen tekst er?

    SvarSlet
  3. Skal der slet ikke være noget tekst? O_o?

    SvarSlet
  4. Du er så sød Maya!

    SvarSlet
  5. Du er så sød Maya!

    SvarSlet
  6. Jeg nød det! Så vidunderlig at jeg helt sikkert kommer tilbage igen senere.

    Thermoruder | thermo ruder

    SvarSlet

Vi sætter stor pris på hver enkel kommentar!